مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 19:052023-11-01ورزشي

لیگ برتر والیبال| دومین برد خانگی گیتی پسند


تیم والیبال گیتی پسند در هفته سوم لیگ برتر سایپا را با شکست بدرقه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار تیم های گیتی پسند اصفهان و سایپا تهران در چارچوب هفته سوم لیگ برتر والیبال عصر چهارشنبه 10 آبان ماه در سالن شهدای مخابرات اصفهان برگزار شد و با برتری 3 بر صفر گیتی پسند به پایان رسید.

گیتی پسند همچون نخستین میزبانی خود در فصل جاری، در این دیدار نیز بازی را مقتدرانه آغاز کرد و ست نخست را با حساب 25 بر 17 به سود خود به پایان رساند.

در ست دوم سایپا تغییر به خصوصی در روند بازی ایجاد نکرد تا در این ست نیز گیتی پسندی ها کار مشکلی در پیش نداشته باشند و با نتیجه 25 بر 19 حریف خود را شکست دهند.

در ست سوم بازیکنان سایپا که چیزی برای از دست دادن نداشتند، تلاش بیشتری برای جبران نتیجه انجام دادند اما در نهایت این تیم میزبان بود که با برتری 26 بر 24 در این ست، در مجموع با حساب 3 بر صفر سایپا را با شکست بدرقه کرد.

  علی باقری، امیرحسین ساداتی، مصطفی رییسیان، مهدی بیاتی، محمد باقری، بهنام حاجی پور، رمضان صحبتی، مهران توانا، سعید آقاجانی، مرصاد آقا جانی، شادمهر کمایی، محمدرضا مشیدی، ابوالفضل مهدیان و علی زارع شاگردان سعید عقیلی در این دیدار بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال| دومین برد خانگی گیتی پسند

لیگ برتر والیبال| دومین برد خانگی گیتی پسند